אני שוקל להגביה את הפורסטר (שנתון 2018) אבל מקבל את הרושם שהמחירים לגמרי לא עולים בקנה אחד עם איכות המוצר. שני הספקים העיקריים מציעים כל אחד מוצר אחר; 1)החלפת קפיצים בלבד ״קינג ספרינג״ 2) החלפת קפיצים + בולם של ״פדרס״. מעבר למחיר השערורייתי אין שום מידע לגבי כוח הקפיץ, אורך בולם וכו׳. האם למישהו יש נסיון/ידע? מה עושים הבולמים החדשים לקשיחות של הרכב? האם בולמים גנרים מתאימים יותר לרכב מהבולמים המקוריים. אודה על המלצות.
top of page
bottom of page
מחפש הכוונה
גם אני מחפש להגביה את הפורסטר 2017 שלי.
החלפת הקפיצים המקוריים בקפיצי דובינסון (נשאר עם בולמים מקוריים).
החלפה באספיר של הבולם והקפיצים כנראה פדרס.
שם הובטח שהנסיעה על הכביש תהיה אפילו נעימה יותר.
השאלה שלי היא בעיקר לגבי שינוי באיכות הנסיעה על הכביש.
מישהו יכול לעזור ?
יש מספר אפשרויות אספיר\פרוג'יפ\מיגון מקורי מוזמן להתקשר אלי אשמח לתת לך את המחירים לחברי המועדון 0525872197 רפי
היכן בצפון אפשר לעשות מיגון לפורסטר? יש מישהו מומלץ?
תודה רבה על העזרה!
ברדימו אתה יכול לקבל מיגון גחון + דיפרנציאל ב2050 ש"ח
במחירי הצמיגים אין כמעט משחק לגבי המיגון זה המחיר שהוא נותן לחברי הקבוצה באספיר מיגון יעלה לך 2,200 ₪ + 667 ₪ התקנה אתה יכול לפצל את הרכישה
הבנתי. תודה. קיבלתי מחיר של 750 ש״ח לצמיג אחד של קונטיננטל ו 2300 ש״ח למיגון. נשמע לי מחיר שוק כמעט ללא הנחה
בהמשך... דיברתי עם צמיגי פרויד שמציעים מיגון מקורי של סובארו (4mm מאלומיניום) לעומת המיגון של אספיר שהוא 6mm וכנראה מברזל. לטענתם עדיף המקורי כי זמן מכה יתעקם המיגון ולא המרכב... שוב, מנסיונכם, מה עדיף או טוב יותר? תודה
אין הסרת אחריות גורפת ב2018 סובארו מכרו פורסטרים בגרסת 669 עם הגבהות של פדרס
תודה רבה על ההסבר. שאלה נוספת לגבי הפגיעה באחריות; האם אכן מאבדים את האחריות/יש מקום ליבואן להתנער מאחריות על הרכב?
הי עוז התקנת קיט של פדרס/בילשטיין נותנת פיתרון מצויין לשטח הבולמים המקוריים של סובארו מצויינים אבל מתאימים יותר לכביש מהלך המתלה בקיט פדרס/בילשטיין ארוך בכ35 ממ שזה הרבה בנוסף הבילשטיין מאחור ניתנים לכיוון בעיקרון הקיט מותאם יותר לשטח הקפיצים של קינג בתוספת קיט הארכה לבולם יתנו פיתרון טוב עם הבולמים המקוריים אבל לא יגדילו את מהלך המתלה לדעתי מהלך מתלה ארוך יותר זה היתרון הגדול